Pievienojies SMART NET un ietaupi! Pievienoties
Es saņēmu faktūrrēķinu, bet es vēlos, lai tajā būtu norādīta cita informācija. Ko darīt?
Jūs varat sazināties ar mums nosūtot e-pastu ar lūgumu izlabot savu faktūrrēķinu. E-pastu jāsūta uz [email protected].
 
Daži piemēri:
  • Fakturrēķina labošana netiek veikta, ja PVN rēķins tika izrakstīts fiziskai personai un vēlaties, lai tas tiktu pārrakstīts citai fiziskai personai;
  • Faktūrrēķinu varēs pārrakstīt arī par 2021. gadu;
  • Ja jūsu pasūtījumam jau ir izveidots faktūrrēķins, pēc tā labošanas vispirms tiks izveidots kredīta rēķins un pēc tam tiks izrakstīts jauns faktūrrēķins ar vēlamo informāciju;
  • Ja uz kādu no pasūtījumā esošajām precēm attiecas reversā PVN likums un pasūtījums nav apmaksāts no uzņēmuma konta - faktūrrēķinu nevar pārrakstīt.
Vai atbilde bija noderīga?
Tavas atsauksmes palīdzēs mums nākotnē uzlabot un sniegt skaidrāku informāciju
Vai nevari atrast meklēto atbildi?
Ja starp BUJ neatradi meklēto atbildi, nosūti mums pieprasījumu.
Raksti mums
Mēs parasti atbildam uz jautājumiem 1-2 dienu laikā.
Zvani mums
Klientu apkalpošanas darba laiks I-IV 8.00-20.00; VII 09:00-18:00.