Pievienojies SMART NET un ietaupi! Pievienoties
Es nesaņēmu visas pasūtītās preces. Ko man darīt?
Mēs iesakām pārbaudīt, vai pasūtījums bija jāpiegādā tikai no vienas noliktavas. Varbūt atlikušās Tavas preces tiks piegādātas, bet ar citu sūtījumu. Šo informāciju vari atrast savā profilā blakus pasūtījumam vai ksenukai.lv sadaļā “Informācija par pasūtījumu”, ievadot sava pasūtījuma numuru un e-pasta adresi, no kuras tika iesniegts pasūtījums. Ja sūtījums bijia jānogādā no vienas noliktavas, tad sazinies ar mums pa e-pastu [email protected], vēstules tēmā norādi “pasūtījuma numuru”. 
Vai atbilde bija noderīga?
Tavas atsauksmes palīdzēs mums nākotnē uzlabot un sniegt skaidrāku informāciju
Vai nevari atrast meklēto atbildi?
Ja starp BUJ neatradi meklēto atbildi, nosūti mums pieprasījumu.
Raksti mums
Mēs parasti atbildam uz jautājumiem 1-2 dienu laikā.
Zvani mums
Klientu apkalpošanas darba laiks I-V 8.00-20.00; VI-VII 09:00-18:00.