Pievienojies SMART NET un ietaupi! Pievienoties
Es nesaņēmu visas pasūtītās preces. Ko man darīt?
Mēs iesakām pārbaudīt, vai pasūtījums bija jāpiegādā tikai no vienas noliktavas. Varbūt atlikušās preces tiks piegādātas jums, bet ar citu sūtījumu. Šo informāciju varat atrast savā profilā blakus pasūtījumam vai ksenukai.lv sadaļā “Informācija par pasūtījumu”, ievadot sava pasūtījuma numuru un e-pasta adresi, no kuras tika iesniegts pasūtījums. Ja sūtījums bijia jānogādā no vienas noliktavas, tad sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected], vēstules tēmā norādiet “pasūtījuma numuru”. 
Vai atbilde bija noderīga?
Jūsu atsauksmes palīdzēs mums nākotnē uzlabot un sniegt skaidrāku informāciju
Vai nevarat atrast meklēto atbildi?
Ja starp BUJ neatradāt meklēto atbildi, nosūtiet mums pieprasījumu.
Rakstiet mums
Mēs parasti atbildam uz jautājumiem 1-2 dienu laikā.
Zvaniet mums
Klientu apkalpošanas darba laiks I-V 8.00-18.00; VI 10:00-15:00; VII brīvs.