Pievienojies SMART NET un ietaupi! Pievienoties
Es saņēmu sliktas kvalitātes / nepilnīgu / bojātu produktu. Ko man darīt?
Ja piegādātais/saņemtais produkts ir sliktas kvalitātes, nepilnīgs vai bojāts, Jums par to ir jāinformē, nosūtot e-pastu uz [email protected]. Tematā ir svarīgi, lai norādītu vārdu "PRETENZIJA" un pasūtījuma numuru, tādā gadījumā Jūsu situācija ātrāk tiks nosūtīta atbildīgajai nodaļai.
Tāpat, lai paātrinātu pretenzijas izskatīšanu, lūdzu, sniedziet visu informāciju, kas darbiniekiem var būt noderīga: produkta kods, produkta un tā iepakojuma fotogrāfijas, svītrkodi un detalizēts situācijas apraksts, kā arī prasības pieteikuma risinājums (maiņa, atlaide vai naudas atmaksa).
Vai atbilde bija noderīga?
Jūsu atsauksmes palīdzēs mums nākotnē uzlabot un sniegt skaidrāku informāciju
Vai nevarat atrast meklēto atbildi?
Ja starp BUJ neatradāt meklēto atbildi, nosūtiet mums pieprasījumu.
Rakstiet mums
Mēs parasti atbildam uz jautājumiem 1-2 dienu laikā.
Zvaniet mums
Klientu apkalpošanas darba laiks I-V 8.00-18.00; VI 10:00-15:00; VII brīvs.