"Draugu loks"
Pievienojieties “Draugu lokam” un ietaupiet! Uzzināt vairāk

K SENUKAI veikali - BUJ

Kādas preces ir iespējams iegādāties veikalos ārkārtējās situācijas laikā? 
Juridiskām personām pieejamas visas preces no veikalu sortimenta. Fiziskām personām veikalos pieejams ierobežots preču klāsts - pārtikas preces, alkohols, personīgās higiēnas un sadzīves ķīmijas preces, individuālās aizsardzības preces (vienreizējie cimdi, sejas aizsargmaskas), spuldzes, baterijas, ziedi, egles, preces apkurei, dzīvnieku barība un aksesuāri, mobilie tālruņi u.c. atļautās preces saskaņā ar MK rīkojumu Nr. 655 “Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu”. Detalizēts ierobežojumu un tirdzniecībai atļauto preču saraksts pieejams: https://www.em.gov.lv/lv/informacija-tirgotajiem.
 
Vai ārkārtējās situācijas laikā ir iespējams attālināti iegādāties preces no veikalu sortimenta?
Preces no veikalu sortimenta iespējams iegādāties zvanot pa tālruni 67 944 555 vai rakstot uz [email protected]. Pasūtījumu pieņemšanas centra darba laiki katru dienu no plkst. 8.00-18.00 (izņemot, 24., .25., 31.decembrī un 1.janvārī). 
 
Vai attālināti varu iegādāties jebkuras preces no veikalu sortimenta? 
Zvanot 67 944 555 vai rakstot uz [email protected] iespējams iegādāties visas preces no veikalu sortimenta, izņemot alkoholu un tabakas izstrādājumus. Pasūtījuma minimālā summa attālināti veiktiem pirkumiem ir 35 EUR. 
 
Vai, iepērkoties attālināti, ir spēkā “Vismīļākā” kartes priekšrocības? 
Ārkārtējās situācijas laikā ir spēkā visi “Vismīļākā” kartes piedāvājumi un priekšrocības lojālajiem klientiem, izņemot “365 dienu” preču atgriešanas vai apmaiņas iespēja. -30% atlaide vairumam preču no baltās cenu zīmes trešdienās, sestdienās un svētdienās ir spēkā arī ārkārtējās situācijas laikā un iepērkoties attālināti. 
 
Vai ārkārtējās situācijas laikā varu iegādāties dāvanu kartes vai norēķināties ar K Senukai dāvanu karti?
Veikalu informācijas centros ir iespējams iegādāties dāvanu kartes un tās ir iespējams izmantot, lai norēķinātos arī par attālināti veiktiem pirkumiem. 
 
Vai un kādi pakalpojumu ārkārtējās situācijas laikā pieejami pakalpojumi veikalos? 
Ārkārtējās situācijas laikā veikalos pieejami visi līdzšinējie pakalpojumi, izņemot šūšanas, dizainera pakalpojumi un atslēgu izgatavošana. Par pakalpojumiem iespējams norēķināties gan ar priekšapmaksu, gan klātienē veikalos. 
 
Vai varu apmainīt ārkārtējās situācijas laikā attālināti iegādātās preces? 
Ārkārtējās situācijas laikā attālināti iegādātās preces iespējams atgriezt vai apmainīt veikalu informācijas centros, uzrādot pirkumu apliecinošu dokumentu (pārdošanas piedāvājumu un pirkuma čeku).
 
Vai varu nodot garantijas remontā attālināti iegādātu preci? 
Attālināti iegādātās preces aicinām nodot garantijas remontā pēc ārkārtējās situācijas beigām, t.i. pēc 11.janvāra.