Pievienojies SMART NET un ietaupi! Pievienoties

Ksenukai.lv - BUJ

Es šodien saņēmu pasūtījumu, kad es saņemšu pavadzīmi/faktūrrēķinu?
Faktūrrēķins tiek automātiski ģenerēts 6 darba dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas (saņemšana klientu centrā vai piegāde ar kurjerdienestu) un nosūtīta uz epastu kas tika norādīta veicot pasūtījumu. 
             
Es saņēmu faktūrrēķinu, bet es vēlos, lai tajā būtu norādīta cita informācija. Ko darīt?
Jūs varat sazināties ar mums nosūtot e-pastu ar lūgumu izlabot savu faktūrrēķinu. E-pastu jāsūta uz [email protected]. Daži piemēri:
  • Fakturrēķina labošana netiek veikta, ja PVN rēķins tika izrakstīts fiziskai personai un vēlaties, lai tas tiktu pārrakstīts citai fiziskai personai ;
  • Faktūrrēķinu varēs pārrakstīt arī par 2021. gadu;
  • Ja jūsu pasūtījumam jau ir izveidots faktūrrēķins, pēc tā labošanas vispirms tiks izveidots kredīta rēķins un pēc tam tiks izrakstīts jauns faktūrrēķins ar vēlamo informāciju;
  • Ja uz kādu no pasūtījumā esošajām precēm attiecas reversā PVN likums un pasūtījums nav apmaksāts no uzņēmuma konta - faktūrrēķinu nevar pārrakstīt;
Veicu vienu pasūtījumu, bet saņēmu divus (vai vairāk) faktūrrēķinus. Vai rēķinus var apvienot un izrakstīt vienu faktūrrēķinu par visām pasūtījuma precēm?
Nē. Diemžēl mums nav šādas tehniskas iespējas, faktūrrēķini tiek veidoti automātiski, pamatojoties uz precēm, kuras tiek vestas no vairākām noliktavām.
             
Piegāde ir plānota nākamajā mēnesī, taču faktūrrēķins ir nepieciešams šajā mēnesī. Ko man darīt?
Faktūrrēķini tiek veidoti automātiski 6 darba dienu laikā, pēc pasūtījumu nodošanas piegādes dienestam vai kad preces tiek saņemtas klientu centrā, tāpēc faktūrrēķinā tiks norādīta preču pieņemšanas / nodošanas diena kurjeram, mēs tos nevaram mainīt.
             
Es nesaņēmu visas pasūtītās preces. Ko man darīt?
Mēs iesakām pārbaudīt, vai pasūtījums bija jāpiegādā tikai no vienas noliktavas. Varbūt atlikušās preces tiks piegādātas jums, bet ar citu sūtījumu. Šo informāciju varat atrast savā profilā blakus pasūtījumam vai ksenukai.lv sadaļā “Informācija par pasūtījumu” , ievadot sava pasūtījuma numuru un e-pasta adresi, no kuras tika iesniegts pasūtījums.
Ja sūtījums bijia jānogādā no vienas noliktavas, tad sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected] , vēstules tēmā norādiet  “pasūtījuma numuru”. 

Kur es varu pārbaudīt, kad pasūtījumu ir plānots piegādāt?
Šo informāciju varat atrast savā profilā blakus pasūtījumam vai ksenukai.lv sadaļā "Informācija par pasūtījumu" , ievadot sava pasūtījuma numuru un e-pasta adresi, no kuras tika iesniegts pasūtījums.
 
Kāpēc mans pasūtījums kavējas?
Jūsu pasūtījums var kavēties vairāku iemeslu dēļ, piemēram: piegādes dienests kavējās ar piegādi klientiem, kavējas preču piegāde no piegādātāja uz mūsu noliktavu; noliktavas darbinieki nespēj atlasīt un iepakot preces. Mēs strādājam, lai pasūtījums pēc iespējas ātrāk nonāktu pie Jums.
 
Cik ilgi mans pasūtījums var kavēties?
Atvainojamie, bet dēļ situācijas pasaulē, karantīnas valstī un pasūtījumu skaita pieaugumu svētku laikā - piegāde var kavēties līdz 5 darba dienām.
Tas ir svarīgi.  Klientu pieprasītākie pakomāti konkrētā lokācijā var būt pārpildīti, tāpēc to piegāde var kāvēties līdz 5 darba dienām.

Kā un kur es varu saņemt tiešsaistē veiktu pasūtījumu?
Ja esat veicis pasūtījumu ksenukai.lv interneta veikalā un esat izvēlējies kādu no norādītajiem klientu centriem, preces varēsit saņemt Jūsu izvēlētā klientu centrā. Atrašanās vietu varat atrast šeit
                         
Kur un kā es varu atgriezt preci, ja pārdomāju?
Preces var tikt atgrieztas klientu apkalpošanas centros, kuru adreses atrodamas šeit 
SVARĪGI: atdodot preces, līdzi ņemiet faktūrrēķinu, kuru atradīsiet ieejot savā profilā un aizpildītu atgriešanas veidlapu, kuru atradīsit šeit
Ja faktūrrēķinu nevar atrast, preču atgriešana vēl nav iespējama. Faktūrrēķins tiek ģenerēts automātiski 6 dienu laikā no pasūtījuma piegādes / saņemšanas. 
SVARĪGI: Lai Jūs pasargātu, karantīnas perioda beigās jūs arī varēsiet atgriezt mums preces.
 
Es saņēmu sliktas kvalitātes / nepilnīgu / bojātu produktu. Ko man darīt?
Ja piegādātais / saņemtais produkts ir sliktas kvalitātes, nepilnīgs vai bojāts , Jums par to ir jāinformē nosūtot  e-pastu uz [email protected]
Tematā ir svarīgi, lai norādītu vārdu "PRETENZIJA" un pasūtījuma numuru, tādā gadījumā Jūsu situācija ātrāk tiks nosūtīta atbildīgajai nodaļai. Tāpat, lai paātrinātu pretenzijas izskatīšanu, lūdzu, sniedziet visu informāciju, kas darbiniekiem var būt noderīga: produkta kods, produkta un tā iepakojuma fotogrāfijas, svītrkodi un detalizēts situācijas apraksts , kā arī prasības pieteikuma risinājums (maiņa, atlaide vai naudas atmaksa).

Kur es varu griezties produkta garantijas gadījumā?
Ja, ir nepieciešama produkta garantija, lūdzu, pārbaudiet, vai esat saņēmis garantijas talonu, kurš tiek izsūtīts kopā  ar faktūrrēķinu. Garantijas talonā ir norādīta informācija uz kādu garantijas servisu ir nepieciešams doties vai sazināties. Ja šī informācija nav sniegta, Jums ir jādodās uz tuvāko Ksenukai veikalu.
             
Es nosūtīju informāciju uz e-pastu. Cik ilgā laikā man tiks sniegta atbilde?
Pašlaik mums ir ļoti liels e pastu skaits, tāpēc mēs ļoti atvainojamies, bet atbildes sniedzam  1-7 darba dienu laikā. Lūdzu, nesūtiet atkārtotu e pastu. Mēs noteikti Jums atbildēsim uz visiem Jūsu uzdotajiem jautājumiem.
 
Nevar sazvanīt. Ko darīt šajā gadījumā?
Zvanu centrs pirms svētku periodā ir noslogots, tāpēc var būt situācijas, kad nav iespējams atbildēt uz visiem klientu zvaniem.
Mēs iesakām - atkārtoti zvanīt vēlāk vai sazināties ar mums rakstot e-pastu: [email protected]. Ja, jūs jau esat sazinājies ar mums pa e-pastā, lūdzu, nezvaniet par to pašu jautājumu - mēs ātrāk varēsim atbildēt uz Jūsu e pastu, ja mums nav jāatbild uz zvanu.
 
Kā es varu atcelt savu pasūtījumu? 
Lai atceltu pasūtījumu (visu pasūtījumu vai atsevišķas preces) ksenukai.lv interneta veikalā, tev savā klienta profilā jāatrod "Atcelt pasūtījumu" poga, kas atrodas blakus pasūtījuma numuram. Pasūtījumu ir iespējams atcelt līdz brīdim, kamēr tas nav nodots kurjeram vai pakomāta piegādes servisam. Ja pasūtījumu vairs nebūs iespējams atcelt, atcelšanas poga nedarbosies (šādā situācijā vienkārši atsakies pieņemt pasūtījumu no kurjera/ neizņem to no pakomāta). Pēc pasūtījuma atcelšanas tā statuss mainīsies no "Atcelt pasūtījumu" uz "Atcelts". Ja par pasūtījumu jau esi samaksājis, nauda uz tavu bakas kontu tiks pārskaitīta 14 kalendāro dienu laikā (parasti pārskaitījums tiek veikts 2-3 darba dienu laikā).  
Ja apmaksai izmantoji līzinga servisu vai pieteici papildus apdrošināšanu, mēs ar tevi sazināsimies 24 stundu laikā pēc pasūtījuma atcelšanas.