"Draugu loks"
Pievienojieties “Draugu lokam” un ietaupiet! Uzzināt vairāk

Preču atgriešana un garantija veikalos

K SENUKAI veikali
  • Par preču garantijas labošanu, lūgums, rakstīt uz e-pastu: [email protected]
  • Par Kesko Senukai Latvia preču atgriešanu, lūdzu, dodieties uz preču atgriešanas nodaļu vai preču saņemšanas punktu
Ieteicams organizēt iegādāto preču atgriešanu un remontu pēc 2021. gada 7. februāra.
 
Nepasūtītu preču atgriešana
Negaidītas preces varat atgriezt tuvākajā veikalā, atgriežot preces, līdz iņemiet rēķinu.
SVARĪGI: Lai pasargātu mūsu klientus - preču atgriešana būs iespējama arī pēc karantīnas perioda.
 
Sliktas kvalitātes / nepilnīgas / bojātas preces
Ja piegādātās / atgrieztās preces ir sliktas kvalitātes, nepilnīgs vai neatbilst pasūtītajam, jums par to jāinformē rakstot uz e-pastu: [email protected] 
Ja piegādātais / saņemtais prece ir nekvalitatīvs, nepilnīgs vai bojāts, par to jāinformē, nosūtot e-pastu uz [email protected]
Tematā ir svarīgi norādīt vārdu "SŪDZĪBA" un pasūtījuma numuru, tādā gadījumā jūsu situācija ātrāk tiks nosūtīta atbildīgajai nodaļai. Tāpat, lai paātrinātu pretenzijas izskatīšanu, lūdzu, sniedziet visu informāciju, kas darbiniekiem var būt noderīga: preces kods, preces un tā iepakojuma fotogrāfijas, svītrkodi un detalizēts situācijas apraksts, kā arī sūdzības vēlamo risinājumu ( maiņa, atlaide vai atmaksa).
 
Preces garantijas serviss
Ja nepieciešama preces garantija, lūdzu, pārbaudiet, vai esat saņēmis garantijas talonu, kas tiek piegādāts kopā ar rēķinu. Garantijas kartē ir informācija par to, uz kuru garantijas servisu Jums ir jādodas vai jāsazinās. Ja šī informācija nav sniegta, Jums jādodas uz tuvāko K SENUKAI veikalu.
Mēs aicinām organizēt iegādāto preču atgriešanu un remontu pēc 2021. gada 7. februāra.