Pievienojies SMART NET un ietaupi! Pievienoties

Parfimērijas ūdens Balenciaga Paris 10 Avenue George V, 75 ml


Atvaino, šī prece šobrīd nav pieejama internetā. Taču piedāvājam pārskatīt citas šīs kategorijas preces – ticam, ka atradīsi līdzīgu preci.

Tāpat vari turpināt iepirkšanos, atgriežoties sākumlapā vai meklēšanas laukā ierakstot, kādu preci meklēji.
Informācija

Izstrādājuma īpašības

Produkta veids Smaržas
Zīmols Balenciaga
Modelis Paris 10 Avenue George V
Koncentrācija
Koncentrācija norāda smaržu stiprumu un noturību. • EDT jeb tualetes ūdens ir gan sieviešu, gan vīriešu smaržas, kuru aromāts ir ar vidēju un ilgstošu noturību. • EDP jeb parfimērijas ūdens ir sieviešu smaržas, kuras atšķiras ar izteiktu un ilgstošu noturību.
Smaržūdens (EDP)
Aromāta saglabāšanās ilgums 4 - 5 h
Tīra aromāta konsistence 15 - 20 %
Smaržas Sievietēm
Tilpums
Ar tilpumu tiek apzīmēts produkta daudzums mililitros.
75 ml
Smaržu aromāts Ziedi
Papildus informācija Aromāta kompozīcija: neļķe, pačūlija, Virdžīnijas ciedra, vijolīte, vijolītes lapa
PARFIMĒRIJAS ŪDENS BALENCIAGA PARIS 10 AVENUE GEORGE V, 75 ML

Balenciaga Paris ir Balenciaga nama jaunais aromāts, un tas tika izlaists kā pirmais aromāts pēc sadarbības uzsākšanas ar Coty 2008. gadā. Balenciaga dizainers Nikolā Geškjērs (Nicolas Ghesquiere) strādāja pie jaunā aromāta izstrādes un rūpīgi pievērsās katrai Balenciaga Paris izdevuma detaļai. Parfimērs, kas radīja šo kompozīciju, ir Olivjē Polžs no IFF.

Balenciaga Paris nav romantisks ziedu aromāts, bet gan radīts ar urbānās un tradicionālās pilsētvides devu ar metāla efektu niansēm. Tā kompozīcija raksturojama kā ziedu šipra aromāts ar akcentētu vijolīti. Tā atstātais efekts nav pūderveida, kā tas parasti ir citās kompozīcijās, bet priekšplānā izvirzītas violetās lapas, tāpēc aromāts iegūst vieglas, svaigas un dabiskas nianses. Olivier Polge integrē pāršķidrinātu koksni, piemēram, ciedru un pačūli. Ziedu esences pārstāv neļķes un vijolīte.

Flakons ir izgatavots no caurspīdīga stikla, pupiņu formā un rotāts ar aizbāzni, kas atgādina 18. gadsimta senās vāzes. Dizainera vēlme bija piešķirt šīm smaržām un flakonam raksturu, tāpēc viņš uzskatīja, ka galva, kakls un stabilais korpuss veidos atbilstošu dizainu. Smaržas Balenciaga Paris ir pieejamas 30, 50 un 75 ml EDP, kā arī 200 ml parfimērijas vannas un 200 ml ķermeņa losjona veidā.

Reklāmas seja un radītāja mūza ir Šarlote Geinsbūra (Charlotte Gainsbourg), kas pazīstama no citiem Balenciaga nama reklāmas plakātiem. Kampaņas fotogrāfs ir Stīvens Meisels. Balenciaga Paris tika laista klajā 2010. gadā.
Preces krāsa var atšķirties no attēlā redzamās. Produkta apraksts ir vispārīgs, tajā ne vienmēr ir minētas visas produkta īpašības. Produktu cenas e-veikalā var atšķirties no cenām lielveikalos un servisa centros. Preču atlikums noliktavā un e-veikalā var atšķirties, tāpēc šādos gadījumos piegādes nosacījumi var atšķirties no tiem, kas norādīti pasūtījuma veikšanas brīdī un / vai nevarēsim izpildīt Tavu pasūtījumu vai tikai daļēji izpildīt (tādos gadījumos Pircējs tiek informēts nekavējoties).

Pamanīji kļūdu preces aprakstā, īpašību tabulā vai attēlu galerijā? Ziņo mums