I Izmantotie termini un definīcijas
1. Pieteikuma forma - elektroniskā reģistrācijas forma, kas tiek aizpildīta Interneta veikalā, lai kļūtu par Programmas dalībnieku; izņēmuma gadījumos, kad nav iespējams aizpildīt elektronisko veidlapu, aizpilda veidlapu papīrformātā.
2. Personas dati - Programmas dalībnieka personas dati, kuri uzskaitīti šajos Noteikumos.
3. Uzņēmums - UAB “Kesko Senukai Digital”, juridiskā adrese Kareiviu str. 11B, Viļņa, Lietuva, uzņēmuma kods 303686899.
4. Interneta veikals – e-veikals www.ksenukai.lv un tā mobilās lietotnes.
5. Programmas partneri - Uzņēmumi, kas savās tirdzniecības vietās īsteno UAB “Kesko Senukai Digital” lojalitātes programmu SMART NET.
6. Programma - Uzņēmuma lojalitātes programma SMART NET, kas ir paredzēta, lai sniegtu papildu labumus klientiem saskaņā ar šiem noteikumiem, kas tiek organizēts interneta veikalos www.senukai.lt, www.1a.lt, www.ksenukai.lv, www.1a.lv, www.k-rauta.ee, www1a.ee. Programmas nosacījumi norādītajos interneta veikalos atšķiras, tādēļ nepieciešams ievērot konkrētajā interneta veikalā publicētos Programmas noteikumus.
7. Programmas dalībnieks - persona, kura ir piereģistrējusies programma un kurai ir SMART NET kartiņa.
8. Programmas piedāvājumi (mārketinga ziņojumi) - atlaides, kampaņas, dāvanas, kuponi un citi piedāvājumi, cita kampaņas informācija vai materiāli, kas tiek sniegti Programmas dalībniekam, izmantojot Programmas dalībnieka kontu interneta veikalā, Programmas partneru tirdzniecības vietas, tālruni, e-pastu, sociālos tīklus un platformas un/vai citus līdzekļus un veidus; kā arī viedokļu aptaujas par sniegtajām precēm un pakalpojumiem, Uzņēmuma un partneru tirdzniecības vietām; dažādas spēles, loterijas, kas tiek organizētas tikai lojalitātes programmas dalībniekiem, trešo pušu akcijas, atlaides un citi ieguvumi attiecas tikai uz lojalitātes programmas dalībniekiem, aicināšana piedalīties konkursos, loterijās, aptaujās, produktu un pakalpojumu novērtējumos, sabiedriskās domas aptaujās u.c. Lojalitātes programmu un tirdzniecības vietu sarakstu Uzņēmums izveido, groza vai atceļ pēc saviem ieskatiem, publicējot aktuālo sarakstu.
9. Personīgie piedāvājumi - personalizētie SMART NET programmas piedāvājumi, kas tiek sniegti Programmas dalībniekam, pamatojoties uz Programmas dalībnieka veiktajām darbībām (pirkums un pārlūkošanas vēsture, u.c.) un sniegtajiem datiem (profila dati, Programmas konta iestatījumi, aptaujas u.c.).
10. Programmas dalībnieka konts – Programmas dalībnieka reģistrēts konts Interneta veikalā, kas sniedz Programmas dalībniekam informāciju par Programmu un apkopo informāciju par Programmas dalībnieka dalību Programmā. Programmas dalībnieka konts, tajā glabātā informācija un Programmas priekšrocības ir spēkā tikai tajā interneta veikalā, kurā tika izveidots Programmas dalībnieka konts.
11. “SMART NET” eiro — tā ir uzkrājamā atlaide, kuru Programmas Dalībnieki uzkrāj īpašā savā kontā un/vai īpašā kartes “SMART NET” kontā par pirkumiem Interneta veikalā un fiziskajos veikalos, kuri piedalās lojalitātes programmā, kurā iekrāto var izmantot norēķiniem par precēm, kuras iegādātas Interneta veikalā vai fiziskos veikalos, kas piedalās lojalitātes programmā. SMART NET eiro var izmantot tikai Interneta veikalā vai fiziskajos veikalos, kuros tiek īstenota lojalitātes programma.
12. “SMART NET” punkti — tas ir uzkrājams bonuss, kuru Programmas Dalībnieki uzkrāj savā kontā par pirkumiem interneta veikalā un mazumtirdzniecības veikalos, kas piedalās lojalitātes programmā. “SMART NET” punkti tiek iedalīti divos veidos – punkti, kas derīgi neilgu laika periodu un parasti punkti. Uzkrātie “SMART NET” punkti tiek automātiski pārveidoti uz “SMART NET” eiro. 1 “SMART NET” punkts ir līdzvērtīgs 1“SMART NET” eiro centam. SMART NET eiro var izmantot tikai Interneta veikalā vai fiziskajos veikalos, kuros tiek īstenota lojalitātes programma.
13. ”SMART NET” punkti, kas ir derīgi neilgu laika periodu - tas ir uzkrājams bonuss, kuru Programmas Dalībnieki uzkrāj savā kontā par dalību īpašos pasākumos vai piedāvājumu kampaņās. Pasākumu darbības laikā Dalībniekiem ir iespēja nopelnīt neilga laika perioda “SMART NET” punktus veicot ne tikai pirkumus, bet arī darbības, kuras veicina lojalitāti, piemēram, dalība dažādās loterijās, spēlēs vai sakarā ar dažādiem svētkiem, kuros ir noteikts ka ir iespēja iegūt neilga laika “SMART NET” punktus.
14. "SMART NET" parastie punkti - uzkrājams bonuss, ko Programmas dalībnieki uzkrāj savā kontā, veicot pirkumus Interneta veikalā un mazumtirdzniecības veikalos, kas piedalās lojalitātes programmā. Regulārā derīguma "SMART NET" punkti, kas uzkrāti laika posmā no 1.janvāra līdz 30.jūnijam, ir derīgi līdz augusta pēdējai kalendāra dienai. Regulārā derīguma "SMART NET" punkti, kas uzkrāti laika posmā no 1. jūlija līdz 31. decembrim, ir derīgi līdz februāra pēdējai kalendāra dienai. Ja "SMART NET" punkti un eiro netiek izmantoti noteiktajos laika periodos, tie tiek anulēti pēc to derīguma termiņa beigām.
15. SMART NET karte – lojalitātes programmas SMART NET digitāla vai fiziska lojalitātes karte, kas ir spēkā Interneta veikalā, kurā tika izveidots Programmas dalībnieka konts, vai fiziskajā veikalā, kas pieņem šo karti.
16. Noteikumi – lojalitātes programmas SMART NET noteikumi, kas ir spēkā Interneta veikalā. Lojalitātes programmas noteikumi, kas ir spēkā citos interneta veikalos, ir publicēti konkrētajā interneta veikalā publicētajos noteikumos.
II Vispārīgie nosacījumi
17. Noteikumi nosaka Interneta veikala dalības vispārīgos nosacījumus. Attiecības, ko nereglamentē šie Noteikumi vai kas tiek reglamentētas daļēji, reglamentē citi publiski pieejamie Uzņēmuma iekšējie tiesību akti un Latvijas Republikas tiesību akti.
18. Programmas mērķi:
18.1. Sniegt Programmas dalībniekiem papildu bonusus;
18.2. Sniegt Programmas dalībniekiem iespēju izmantot Programmas piedāvājumus;
18.3. labāk iepazīt Programmas dalībniekus un viņu vajadzības;
18.4. attīstīt Interneta veikalu, orientējoties uz Programmas dalībnieku vajadzībām;
18.5. piesaistīt un noturēt Programmas dalībniekus un apbalvot tos par lojalitāti.
19. Uzņēmumam ir tiesības jebkurā laikā daļēji vai pilnībā grozīt Noteikumus, apturēt vai izbeigt Programmu, desmit (10) kalendārās dienas iepriekš sniedzot paziņojumu Programmas dalībniekiem publiski vai atsevišķos gadījumos pa e-pastu.
III. Kļūšana par Programmas dalībnieku
20. Programmā var piedalīties fiziskas personas, kas sasniegušas 14 (četrpadsmit) gadu vecumu.
21. Persona, kura vēlas kļūt par programmas dalībnieku, ir pienākums piereģistrēties internetveikalā (izņēmuma gadījumos aizpildīt programmas anketu papīra veidā) un/vai iegādāties lojalitātes plastika kartiņu.
22. Programmas dalībnieks visas šajā veikalā piedāvātās lojalitātes programmas priekšrocības var saņemt tikai tad, kad viņa rīcībā ir aktivizēta SMART NET kartiņa. Personai, kura plāno kļūt par lojalitātes programmas dalībnieku tikmēr, kamēr tiks aktivizēta viņa SMART NET lojalitātes kartiņa, var būt piešķirta vienreizēja atlaide, kas tiek piemērota attiecībā uz lojalitātes programmas dalībniekiem iegādātām precēm, taču nekādas citas lojalitātes programmas priekšrocības šajā gadījumā netiek piemērotas.
23. Lai reģistrētos Programmai un/vai aktivizētu fizisku SMART NET karti, personai Interneta veikalā ir jāaizpilda Pieteikuma veidlapa (izņēmuma gadījumos pieteikuma veidlapa papīra formātā) un jāapliecina, ka tā ir izlasījusi un sapratusi Noteikumus un piekrīt tos ievērot. Reģistrācija Interneta veikalā tiek uzskatīta par pabeigtu, kad persona saņem e-pastu, kurā tiek paziņots, ka šī persona ir reģistrējusies Programmai.
24. Programmas dalībnieka norādīta informācija šī Internetveikala reģistrācijas kontā tiek glabāta drošībā un netiek izpausta nevienai nepilnvarotai trešajai personai. Programmas dalībniekam ir jāglabā SMART NET karte drošībā un to nedrīkst nodot trešajām personām. Šis nosacījums neattiecas uz normatīvajos aktos noteikto pienākumu sniegt atbildi uz kompetento iestāžu pieprasījumiem.
25. Programmas dalībnieks uzņemas pilnu atbildību par jebkādu viņa konta, SMART NET kartes un viņa datu nepareizu vai neatļautu izmantošanu, ieskaitot viņa konta vai SMART NET kartes izmantošanu, ko īsteno trešās personas, ja netiek ievēroti šo Noteikumu 24. un 29. punkti.
26. Programmas dalībnieks apņemas sniegt precīzus, pareizus un pilnīgus personas datus. Nepieciešamo Internetveikala profila datu nesniegšana liedz personai piedalīties Programmā. Ja tiek mainīti sniegtie dati, Programmas dalībniekam ir jāinformē Uzņēmums un/vai Programmas partneri un jāatjauno mainītie personas dati kontā vai sazinoties, rakstot uz e-pastu [email protected].
27. Fiziska SMART NET karte tiek izsniegta par maksu, ja tāda ir piemērojama izsniegšanas brīdī. Bojāta, nolietota karte tiek nomainīta bez maksas. Pēc fiziskās SMART NET kartes nomaiņas uzkrātie SMART NET punkti un eiro tiek pārskaitīti uz jauno SMART NET karti pēc tās reģistrēšanas Interneta veikala kontā.
28. SMART NET kartei nav derīguma termiņa.
29. Nozagtu vai nozaudētu SMART NET karti Programmas dalībnieks var bloķēt, piesakoties Internetveikala kontā vai paziņojot par, rakstot uz e-pastu [email protected] vai zvanot pa tālruni +371 6677 8876 (www.ksenukai.lv). Ja šajā punktā minētājā gadījumā Programmas dalībnieks nebloķē SMART NET karti, Programmas dalībnieks uzņemas atbildību par jebkādu SMART NET kartes neatļautu izmantošanu. Nozagta vai nozaudēta SMART NET karte tiks bloķēta vienas dienas laikā no paziņojuma saņemšanas dienas.
IV Programmas labumi
30. Kļūstot par Programmas dalībnieku, persona iegūst tiesības regulāri saņemt papildu labumus, kas periodiski tiks piedāvāti Programmas dalībniekiem. Programas labumi var atšķirties katrā internetveikalā.
31. Labumi, ko piedāvā visiem Programmas dalībniekiem, var ietvert:
31.1. iespēju iegādāties preces par lojalitātes cenu Interneta veikalā un tā Programmas partneru fiziskajos veikalos;
31.2. pieejamus īpašus bezmaksas piegādes piedāvājumus;
31.3. iespēju saņemt atlaižu kuponus preču iegādei Interneta veikalā un tā Partneru, kas darbojas Programmā, fiziskajos veikalos;
31.4. Iespēju atgriezt preci, ja tā nav lietota, ja nav bojāta, ja tai ir saglabājies nebojāts iepakojums. Preci iespējams atgriezt saskaņā ar tālāk norādītajiem nosacījumiem: preču atgriešanas periods - 365 kalendārās dienas no preces iegādes dienas (ja precei nav derīguma termiņa); izņēmums ir noteikts sekojošām preču kategorijām: sadzīves tehnika, video un audio preces, informācijas tehnoloģiju preces, telefoni un spuldzes, - šo kategoriju preces ir iespējams atgriezt 30 kalendāro dienu laikā no preču iegādes dienas.
31.5. Ja precei ir noteikts derīguma termiņš, to var atgriezt gadījumā, ja līdz derīguma termiņa beigām (skaitot no preces pārdošanas datuma) ir palikušas vismaz 2/3 no derīguma termiņa;
31.6. atgriešanas iespēja (30.4. un 30.5. punkts) neattiecas uz precēm, kas ir grieztas, svērtas vai sagatavotas pēc Programmas dalībnieka pasūtījuma (šādas preces var atgriezt tikai tad, ja iepakojums ir neatvērts un nebojāts); pārtikas produkti, tabakas izstrādājumi, smaržas, kosmētika vai tualetes piederumi, telefonu piederumi, loterijas biļetes, grāmatas, avīzes un žurnāli, augi, rotaļlietas un spēles (izņemot sporta un makšķerēšanas piederumus), apģērbi;
31.7. citas priekšrocības, piemēram, spēles, loterijas, kas organizētas tikai SMART NET lojalitātes programmas dalībniekiem utt.;
31.8. tām personām, kuras ir piekritušas saņemt tiešā mārketinga ziņojumus, ir iespēja saņemt papildu informāciju par plānotajām izpārdošanām un citām kampaņām un piedāvājumiem;
31.9. tām personām, kuras izvēlējās saņemt tiešā mārketinga ziņojumus, ir iespēja saņemt noderīgus kampaņas ziņojumus par precēm un to īpašībām;
31.10. tām personām, kuras izvēlējās saņemt tiešā mārketinga ziņojumus un norādīja savu dzimšanas datumu, ir iespēja saņemt dzimšanas dienas piedāvājumus.
31.11. Tie, kas ir apstiprinājuši tiešo mārketinga ziņojumus - iespēju saņemt ziņojumus par trešo pušu akcijām, atlaidēm un citiem pabalstiem, piesakās tikai Smart Net lojalitātes programmas dalībniekiem.
32. Programmas "SMART NET" dalībniekiem piedāvātās cenas, kas dalībniekiem tiek piedāvātas tikai interneta veikalā, ir spēkā arī tad, ja tiek veikti pirkumi juridiskas personas vārda. Šajā gadījumā "SMART NET" punkti un eiro par šādiem pirkumiem netiek ieskaitīti. Tajā pašā laikā programmas dalībnieks, kurš ir pieslēdzies savam SMART NET kontam, bet veic pirkumus juridiskas personas vārdā, tiek uzskatīts par juridiskās personas pārstāvi.
33. Aktuāla un detalizēta informācija par jebkurā laikā piemērojamiem papildu labumiem ir pieejama Interneta veikalā un Programmas partneru fiziskajos veikalos. Gan Interneta veikalā, gan Programmā strādājošo Partneru fiziskajos veikalos un internetveikalos, kas izmanto programmu, priekšrocības vai to lielums var atšķirties.
34. Ar Programmas dalībnieka piekrišanu Uzņēmums un/vai Programmas partneri var sniegt viņam ziņas un citus būtiskus ziņojumus, izmantojot Programmas dalībnieka norādītos kontaktus, sociālos tīklus un platformas vai citos Dalībniekam ērtos veidos.
35. Ja Programmas dalībnieki piekrīt personas datu apstrādei ar mērķi saņemt personīgos piedāvājumus (profilēšanu) kā papildu ieguvumu, tad uz Programmas dalībnieka norādītajiem kontaktiem var nosūtīt personalizētus piedāvājumus un akcijas.
36. Programmas dalībniekiem ir iespēja uzkrāt "SMART NET" punktus saskaņā ar tiem piešķirto lojalitātes līmeni Programmā:
36.1. "Bronzas" lojalitātes līmenis - Programmas dalībniekam tiek piešķirts 1% "SMART NET" punktu no katra pirkuma summas Lojalitātes programmā iesaistīto Partneru interneta veikalā vai fiziskajos veikalos, ieskaitot akcijas preces, t.i., par 1 iztērēto eiro tiek piešķirts 1 "SMART NET" punkts;
36.2. Lojalitātes līmenis "Sudraba" - programmas dalībniekam tiek piešķirti 1,5% "SMART NET" punktu no katra pirkuma summas Lojalitātes programmā iesaistīto Partneru interneta veikalā vai fiziskajos veikalos, ieskaitot reklāmas preces, t.i., par 1 iztērēto eiro tiek piešķirti 1,5 "SMART NET" punkti;
36.3. “Zelta” lojalitātes līmeņa Programmas dalībnieks uzkrāj 2 % punktu no katra pirkuma summas Interneta veikalā vai Partneru fiziskajos veikalos, kas piedalās Lojalitātes Programmā, to skaitā par akcijas precēm, tas ir: par 1 iztērēto eiro tiek ieskaitīti 2 “SMART NET” punkti.
37. Programmas Dalībniekiem tiek piešķirti lojalitātes līmeņi atkarībā no viņu iztērētās naudas Interneta veikalā un Partneru fiziskajos veikalos, kuri piedalās Lojalitātes programmā;
37.1. Programmas Dalībniekam tiek piešķirts lojalitātes līmenis “Bronzas”, ja viņš pirkumos, kā Programmas Dalībnieks, kalendārā gada laikā iztērējis līdz 499,99 eiro.
37.2. Programmas Dalībniekam tiek piešķirts lojalitātes līmenis “Sudraba”, ja viņš pirkumos, kā Programmas Dalībnieks, kalendārā gada laikā iztērējis no 500 līdz 1499,99 eiro.
37.3. Programmas Dalībniekam tiek piešķirts lojalitātes līmenis “Zelta”, ja viņš pirkumos, kā Programmas Dalībnieks, kalendārā gada laikā iztērējis vairāk nekā 1500 eiro,
38. Visiem jaunajiem Programmas Dalībniekiem piešķir lojalitātes līmeni “Bronzas”, Lojalitātes līmenis tiek atjaunināts nākamajā dienā pēc augstāka lojalitātes līmeņa sasniegšanas vai katra gada 1. janvārī atbilstoši iepriekšējā kalendārā gadā iztērētajai summai. Pirmajā gadā iztērēto naudu, lai paaugstinātu lojalitātes līmeni, sāk skaitīt no lojalitātes līmeņu ieviešanas dienas.
39. “SMART NET” punkti un eiro netiek piešķirti un nevar tikti izmantoti šādu preču apmaksai:
39.1. Interneta veikalos, kas nav šo noteikumu 4.punktā norādītais Interneta veikals;
39.2. Iegādājoties dāvanu kartes, tabakas izstrādājumus un to aksesuārus (pīpes, šķiltavas u. c.), alkoholiskos dzērienus un depozīta taru un citas akcīzes preces, paletes un iepirkuma maisiņus, kā arī trešo personu sniegtos pakalpojumus (meistara pakalpojumi, preču piegāde un saņemšana, nomas pakalpojumi, garantijas pakalpojumi, priekšapmaksas karšu papildināšana, loterijas biļetes, apdrošināšanas vai pagarinātās garantijas pakalpojumi u. c.);
39.3. Norēķinoties par precēm ar bankas pārskaitījumu Lojalitātes Programmā iesaistīto Partneru fiziskajos veikalos;
39.4. Maksājot administrēšanas maksu interneta veikalā.
39.5. Norēķinoties par precēm, kas tiek iegādātas uz nomaksu.
40. Ir pieejami divu veidu SMART NET” punkti:
40.1.”SMART NET” punkti, kas ir derīgi neilgu laika periodu - tas ir uzkrājams bonuss, kuru Programmas Dalībnieki uzkrāj savas kartes īpašā “SMART NET” kontā par dalību īpašos pasākumos vai piedāvājumu kampaņās. Pasākumu darbības laikā Dalībniekiem ir iespēja nopelnīt neilga laika perioda “SMART NET” punktus veicot ne tikai pirkumus, bet arī darbības, kuras veicina lojalitāti, piemēram, dalība dažādās loterijās, spēlēs vai sakarā ar dažādiem svētkiem, kuros ir noteikts ka ir iespēja iegūt neilga laika “SMART NET” punktus.
40.2.”SMART NET” parastie punkti - tas ir uzkrājams bonuss, kuru Programmas Dalībnieki uzkrāj savas kartes īpašā “SMART NET” kontā par pirkumiem Interneta veikalā un mazumtirdzniecības veikalos, kas piedalās lojalitātes programmā.
42. Atkarībā no lojalitātes līmeņa “SMART NET” uzkrātos eiro (punktus) var izmantot maksājumiem:
41.1. Bronzas līmenim – līdz 30% no pirkuma summas Interneta veikalā vai Partneru fiziskajos veikalos, kas piedalās Lojalitātes Programmā;
41.2. Sudraba līmenim – līdz 40% no pirkuma summas Interneta veikalā vai Partneru fiziskajos veikalos, kas piedalās Lojalitātes Programmā;
41.3. Zelta līmenim – līdz 50% no pirkuma summas Interneta veikalā vai Partneru fiziskajos veikalos, kas piedalās Lojalitātes Programmā.
42. 1 (viena) “SMART NET” eiro vērtība (100 “SMART NET” punkti) ir 1 (viens) eiro. Par pirkumu saņemtie “SMART NET” punkti un eiro tiek ieskaitīti “SMART NET” kartē 24 stundu laikā no brīža, kad samaksāts par precēm un tās ir saņemtas. “SMART NET” kartē uzkrātos “SMART NET” punktus un eiro nevar apmainīt pret naudu.
43. SMART NET punkti un eiro:
43.1. uzkrāti laika posmā no 1.janvāra līdz 30.jūnijam derīgi līdz augusta pēdējai kalendāra dienai. Norādītajā periodā neizmantotie SMART NET punkti un eiro tiek dzēsti pēc augusta pēdējās kalendārās dienas beigām;
43.2. uzkrāti laika posmā no 1.jūlija līdz 31.decembrim, derīgi līdz februāra pēdējai kalendāra dienai. SMART NET punkti un norādītajā periodā neizmantotie eiro tiek dzēsti pēc februāra pēdējās kalendārās dienas beigām;
43.3. kurus nav izmantojis SMART NET kartes īpašnieks un kuri ir anulēti Noteikumu 44.1.- 44.2. punktos noteiktajā kārtībā, nevar apmainīt pret skaidru naudu un par to SMART NET kartes īpašniekam netiek atlīdzināts nekādā citā veidā.
44. Programmas dalībnieki var redzēt uzkrātos “SMART NET” punktus un eiro atlikumu savā internetveikala kontā vai Lojalitātes Programmā iesaistīto Partneru fizisko veikalu izsniegtajos čekos.
45. “SMART NET” punkti un eiro tiek ieskaitīti no galīgās pirkuma summas, t.i. no pirkuma summas pēc visām piešķirtajām atlaidēm, izmantotajiem atlaižu kuponiem utt.
46. Preču atgriešanas gadījumā no “SMART NET” kartes konta tiek atskaitīti “SMART NET” punkti un eiro, kas uzkrāti par iegādātajām precēm. Ja “SMART NET” punktu un eiro atlikums “SMART NET” kartē ir nepietiekams, “SMART NET” kartes īpašniekam starpība jāsamaksā skaidrā naudā vai jāatmaksā attiecīgi mazāka summa. Ja, iegādājoties preces, tika izmantoti “SMART NET” punkti un eiro, pēc lēmuma pieņemšanas par preču atgriešanu “SMART NET” punkti un eiro tiks atgriezti “SMART NET” kartes kontā. Iespējama matemātiska noapaļošanas kļūda atgriezto SMART un eiro punktu aprēķinā. Ja Programmas Dalībnieks atgriež preci vai atsakās no pirkuma vai pakalpojuma līguma, šādu atgriezto vai nenopirkto preču/pakalpojumu vērtība netiek ņemta vērā, vērtējot lojalitātes līmeni.
47. Programmas priekšrocības tikai to partneru fiziskajos veikalos, kuri īsteno Programmu:
47.1. 20% atlaide atsevišķiem pakalpojumiem (šūšana, instrumentu noma, atslēgu izgatavošana);
47.2. BEZMAKSAS PREČU PIEGĀDE pirkumiem virs EUR 1000 20km rādiusā no veikala, kurā veikts pirkums.
V SMART NET kartes izmantošana
48. SMART NET karte ir personīgā karte, ko var izmantot tikai persona, kas reģistrējas Programmai.
49. Uzņēmums un Partneri, kas īsteno Programmu, nav atbildīgi par gadījumiem, kad SMART NET karte un/vai jebkuri ar SMART NET karti saistītie dati (fiziski vai elektroniski) jebkādā veidā tika nodoti lietošanai (izpausti) citai personai, kā arī tajos gadījumos, ja SMART NET kartes nozaudēšanas gadījumā Programmas dalībnieks to nav bloķējis šajos noteikumos paredzētajā kārtībā.
50. Programmas dalībniekam ir tiesības uz SMART NET kartes atlaidi, ja prece iegādāta interneta veikalā, pierakstoties Dalībnieka programmas kontā vai, ja SMART NET karte tiek uzrādīta Programmas partnera veikalā, kur darbojas Programma, kasē PIRMS apmaksas veikšanas par precēm vai sniegtajiem pakalpojumiem:
50.1. Fiziskā SMART NET karte tiek nodota kasierim, kura noskenē uz kartes esošo svītrkodu; vai
50.2. Digitālā SMART NET karte tiek uzrādīta kasierim kasē no internetveikala konta, un kasieris noskenē digitālās SMART NET kartes svītrkodu; vai
50.3. Programmas dalībniekam jāiesniedz kasierim internetveikala kontā esošās digitālās SMART NET kartes svītrkoda attēls (ekrānuzņēmums), kuru kasieris ieskenē.
51. SMART NET kartes atlaides un kampaņu piedāvājumi nesummējas ar citu lojalitātes karšu atlaidēm. SMART NET kartes atlaides neattiecas uz precēm, kas ir iekļautas citās reklāmas kampaņās.
VI Personas datu apstrāde
52. Pievienojoties Programmai, personas piekrīt savu personas datu apstrādei, kā noteikts šajos Noteikumos. Ja persona izvēlas piedalīties Programmā, personai ir jāsniedz noteikti personas dati, jo bez tiem Uzņēmums nevarēs nodrošināt iespēju piedalīties Programmā. Uzņēmums ir Programmas dalībnieku iesniegto personas datu Pārzinis.
53. Tiešā mārketinga ziņojumiem var piekrist tikai personas, kas ir sasniegušas 18 gadu vecumu.
54. Uzņēmums kas veic tirdzniecību Interneta veikalā (kā personas datu apstrādātājam), apstrādā Programmas dalībnieku personas datus:
54.1. Programmas administrēšanas un īstenošanas nolūkos: Lietotnes konta dati (piemēram, e-pasta adrese, parole, vārds, uzvārds, mobilā tālruņa numurs, dzimšanas datums (gads, mēnesis, diena), atlasītais veikals, atlasītā valoda), SMART NET kartes numurs, svītru kods, pirkumu vēsture (piemēram, Programmas dalībnieka pārlūkošanas vēsture (piemēram, dati par Programmas dalībnieka apskatītajiem un saglabātajiem vienumiem, vienumu veidi), informācija par dalību akcijās un spēlēs, laimētās balvas, produktu un pakalpojumu pārskati, informācija par interesējošajiem vienumiem un Programmas dalībnieka pieprasījumos norādītie dati.
54.2. Ja Programmas dalībnieks iegādājas preces uzņēmuma vārdā, dalībnieka personas dati papildus tiek apstrādāti kā uzņēmuma pārstāvim: vārds, uzvārds, tālruņa numurs, pilsēta, pārstāvētā uzņēmuma nosaukums.
54.3. Programmas administrēšanas un izpildes nolūkos personas dati tiek apstrādāti, pamatojoties uz līguma noslēgšanu un izpildi ar Programmas dalībnieku.
54.4. Atbilstoši Programmas mērķim, lai nodrošinātu Programmas atbilstību Programmas dalībnieku vajadzībām, tiek veikta analīze, kas ir minēta šo Noteikumu 52.1 punktā, pamatojoties uz Programmas dalības līguma noslēgšanu un izpildi. Dati tiek analizēti, lai tirdzniecības vietā nodrošinātu Programmas dalībnieku vajadzībām atbilstošākās preces un pakalpojumus.
54.5. Programmas partneri kas īsteno Programmu fiziskajos veikalos, ir iesaistīti kā datu apstrādātāji un Programmas darbības nolūkos apstrādā Programmas dalībnieku personas datus: SMART NET kartes numuru, kā arī apkopo un nosūt Uzņēmumam datus par Programmas dalībnieku veiktajiem pirkumiem, Partnera veikalos papīra formātā Pieteikuma veidlapās sniegtos datus un Programmu dalībnieku pieprasījumus saistībā ar personas datu apstrādi.
54.6. Nolūkos, kas ir noteikti šajos Noteikumos 52.1. punktā, Uzņēmums glabā šādus datus: profila dati (Lietotnes konta dati, SMART NET kartes numurs, svītru kods, pirkumu vēsture)- 10 gadus no dalības Lojalitātes programmā beigām; dati par Programmas dalībnieka apskatītajiem produktiem- 90 (deviņdesmit) dienas no skatīšanas datuma; pārējie šo Noteikumu punktā noteiktie dati 52.1- 2 gadus no dalības Lojalitātes programmā beigām.
54.7. Programmas dalībnieku tiesību īstenošanai saistībā ar viņu personas datu apstrādi: Programmas dalībnieku pieprasījumos norādītie dati. Apstrāde ir balstīta uz juridisku pienākumu. Šim nolūkam personas dati tiek glabāti 2 gadus no pieprasījuma saņemšanas datuma;
54.8. Ar Programmas dalībnieka piekrišanu tiešā mārketinga nolūkos: e-pasta adrese un tālruņa numurs, dati par saņemto informatīvo paziņojumu atvēršanu, Programmas dalībnieka klikšķi uz informatīvajiem paziņojumiem, dati par teksta ziņojumu un citu ziņojumu saņemšanu, dati par pierakstīšanos Interneta veikals, dati par SMART NET kartes izmantošanu;
54.9. Programmas partneri kas īsteno Programmu fiziskajos veikalos, ir personas datu apstrādātāji un tiešā mārketinga nolūkos vāc un nodod Uzņēmumam Programmas dalībnieku personas datus: Lojalitātes kartes numuru, datus par Programmas dalībnieku pirkumiem ar SMART NET karti Partnera veikalos, sniegtos datus papīra pieteikuma veidlapās.
54.10. Tiešā mārketinga nolūkos personas dati tiek apstrādāti, pamatojoties uz Programmas dalībnieka piekrišanu.
54.11. Lai Programmas dalībnieks saņemtu personalizētus piedāvājums, personalizētas reklāmas kampaņas, Uzņēmums var apstrādāt informāciju attiecībā uz Programmas dalībnieku personību ("Personalizācijas dati"), kā minēts Noteikumu 52.1. punktā. Šie personas dati tiek apstrādāti, pamatojoties uz Programmas dalībnieka piekrišanu. Šim nolūkam Programmas dalībnieka personas dati tiks izvērtēti un profilēti, lai Uzņēmums varētu izvērtēt Programmas dalībnieka vajadzības, lai identificētu un piedāvātu atbilstošas preces un pakalpojumus, kas visvairāk interesē Programmas dalībnieku, kā arī lūgtu viņu viedokli (tostarp pa e-pastu vai tālruni) par piedāvātajām precēm vai pakalpojumiem. Šajā gadījumā mērķis ir piedāvāt preces vai pakalpojumus Programmas dalībniekam, ņemot vērā pērkamās preces, preču daudzumu un cenu, iegādes datumu un laiku, apmeklējuma vietu un citus šajos Noteikumos aprakstītos datus.
54.12. Nolūkos, kas ir norādīti šo Noteikumu 52.8. un 52.9. punktos, personas datus glabā 2 gadus no dienas, kad Programmas dalībnieks ir atteicies no tiešā mārketinga saņemšanas. Ja nav saņemts piekrišanas atsaukums, tad 2 gadus no pēdējās pieteikšanās vai pirkuma Interneta veikalā datuma vai dalības Programmā beigām, atkarībā no tā, kas iestājas vēlāk. Dati par Programmas dalībnieka apskatītajām precēm - 90 (deviņdesmit) dienas no apskates datuma.
54.13. Spēļu un izložu kā Programmas ieguvuma ieguvēju personas dati: vārds, uzvārds, personas kods, laimēto laimestu vērtība - tiek apstrādāti, lai izpildītu likumā noteikto pienākumu samaksāt nodokļus par piešķirtajām balvām. Uzvarētāju personas dati tiek glabāti 10 gadus no juridiskā pienākuma izpildes dienas.
55. Ja Programmas dalībnieks ir devis piekrišanu sīkdatņu vai līdzīgu tehnisko paņēmienu izmantošanai, Uzņēmums var nosūtīt personalizētus piedāvājumus, izmantojot ar šo tehnisko paņēmienu palīdzību savāktos datus. Uzņēmums var arī apstrādāt informāciju par Programmas dalībnieku mājas lapas un informatīvo izdevumu izmantošanu ("Izmantošanas dati"). Izmantošanas dati var ietver IP adresi, ģeogrāfisko atrašanās vietu (valsts un pilsēta), pārlūkprogrammas veidu un versiju, operētājsistēmu, novirzīšanas avotu, mājas lapā pavadīto laiku, Interneta veikalā skatītās lapas, mājas lapā izmantotos ceļus, kā arī informāciju par Programmas dalībnieku saņemto informatīvo izdevumu lasītāju skaitu.
56. Programmas dalībnieki var jebkurā laikā atteikties no piedāvājumu saņemšanas un profilēšanas tiešā mārketinga nolūkos, izvēloties attiecīgo saiti jebkurā no jau saņemtajiem paziņojumiem vai sazinoties ar ([email protected]).
57. Programmas dalībnieka datus var glabāt ilgāku laiku, ja šāda glabāšana ir nepieciešama Uzņēmuma tiesisko saistību izpildei, vai lai Uzņēmums izvirzītu vai aizstāvētu savas intereses tiesībsargājošās iestādēs. Pēc glabāšanas perioda beigām Programmas dalībnieku personas dati tiek iznīcināti.
58. Programmas dalībniekiem ir tiesības saņemt informāciju par savu personas datu apstrādi, piekļūt saviem personas datiem, ko apstrādā Uzņēmums, pieprasīt savu personas datu labošanu, kā arī pieprasīt savu personas datu dzēšanu vai personas datu apstrādes ierobežošanu, ja tas ir pamatoti. Likumā noteiktajos gadījumos Programmas dalībniekam ir tiesības uz datu pārnesamību, tiesības iebilst pret savu personas datu apstrādi vai atsaukt savu piekrišanu, profilēšanas gadījumā pieprasīt cilvēka iejaukšanos, paust savu viedokli un apstrīdēt lēmumu. Ja Programmas dalībnieks uzskata, ka Uzņēmuma personas datu apstrāde pārkāpj tiesību aktus, kas reglamentē personas datu aizsardzību, Programmas Dalībniekam ir tiesības iesniegt sūdzību Datu valsts inspekcijā (Elijas iela 17, Rīga, LV-1050, www.dvi.gov.lv) vai uzraudzības iestādēs citā Eiropas Savienības dalībvalstī, kurā ir Programmas dalībnieka dzīvesvieta vai darba vieta.
59. Visos gadījumos, ja Programmas dalībnieks vēlas īstenot savas tiesības vai viņam ir jautājumi par viņa personas datu apstrādi vai tiesību īstenošanu, viņš var rakstīt [email protected].
VII Personas datu nodošana trešajām personām
60. Programmas dalībnieka personas dati var tikt nodoti izvēlētiem pakalpojumu sniedzējiem konkrētu pakalpojumu sniegšanai, piemēram, vietņu mitināšanas pakalpojumu sniedzējiem, serveru un serveru uzturēšanas nodrošinātājiem, informācijas sistēmu uzturēšanas (karšu apkopes) pakalpojumu sniedzējiem, e-pasta pakalpojumu sniedzējiem, informatīvo izdevumu, aptauju, tiešā mārketinga pakalpojumu sniedzējiem, ankešu digitalizācijas, pirkumu datu, profilēšanas, e-pastu un citu pakalpojumu sniedzējiem. Papildus, E-pasta, SMS vai citu telekomunikāciju pakalpojumu sniedzēji, Programmas partneri, sociālo mediju kontu pārvaldība, klientu apkalpošanas centri, datu aizsardzības speciālists. Visiem Programmas partneriem ir piekļuve Programmas dalībnieka personas datiem, ciktāl tas ir nepieciešams viņu pakalpojumu sniegšanas nodrošināšanai.
61. Uzņēmums izmanto tikai tādus pakalpojumu sniedzējus, kas nodrošina atbilstošu datu apstrādes drošības līmeni un nodrošina optimālo drošības līmeni atbilstoši iespējamam fizisko personu tiesību vai brīvību pārkāpuma riskam; ka dati tiks apstrādāti saskaņā ar apstrādes līgumu, un šāda apstrāde atbilst Vispārīgās datu aizsardzības regulas prasībām.
62. Uzņēmums var nodot personas datus ne tikai iepriekš minētajos gadījumos, bet arī pildot savus tiesiskos pienākumus, kā arī gadījumos, kad ir jāaizstāv Programmas dalībnieka, Uzņēmuma, Partneru vai citu personu intereses.
63. Tiešā mārketinga nolūkos personas dati var tikt nodoti citiem Uzņēmuma partneriem to tiešajam mārketingam ar Programmas dalībnieka piekrišanu, kā arī sociālo tīklu un platformu pārvaldītājiem (Programmas dalībnieka identificēšanai un tiešā mārketinga piedāvājumu iesniegšanai sociālajā tīklā vai platformā var tikt pārsūtīti Programmas dalībnieka vārds, e-pasta adrese, tālruņa numurs).
64. Saņēmēji, kas ir minēti šajā apakšpunktā, var būt ārpus Latvijas Republikas, Lietuvas Republikas, Eiropas Savienības vai Eiropas Ekonomikas zonas. Šādā gadījumā personas dati tiek pārsūtīti saskaņā ar Eiropas Komisijas lēmumu par atbilstošu datu aizsardzības līmeni vai, ja šāda lēmuma nav, saskaņā ar Eiropas Komisijas apstiprinātajiem līguma standarta noteikumiem vai citiem aizsardzības pasākumiem. kas paredzēti Vispārīgajā datu aizsardzības regulā. Personas datus drīkst nodot tikai tādām trešajām personām, kas atbilst Vispārīgajā datu aizsardzības regulā noteiktajām prasībām.
VIII Programmas darbības beigas
65. Dalība Programmā var beigties:
65.1. ar pieprasījumu no Programmas dalībnieka izbeigt dalību Programmā;
65.2. dzēšot Programmas dalībnieka programmas kontu;
65.3. ja ir bloķējis Programmas dalībnieka programmas kontu, jo ir aizdomas par ļaunprātīgu izmantošanu vai krāpšanu;
65.4. Programmas dalībnieks nav pieteicies savā Programmas kontā Interneta veikalā ilgāk nekā 2 (divus) gadus un/vai nav izmantojis savu SMART NET karti;
65.5. ja Uzņēmums atceļ Programmu.
66. Uzņēmums arī patur tiesības izslēgt Programmas dalībniekus no Programmas, ja Programmas dalībnieks izmanto Programmu, pārkāpjot šos Noteikumus, un/vai citādi mēģina apdraudēt Programmas drošību un/vai mēģina apdraudēt citus Programmas dalībniekus.
67. Pārtraucot dalību Programmā, visi Dalībnieka kontā esošie dati tiek glabāti periodu, ko nosaka šie Noteikumi.
IX Nobeiguma noteikumi
68. Ja rodas jebkādi jautājumi par dalību Programmā, sazinieties, rakstot uz e-pastu: [email protected], vai zvanot pa tālruni +371 6677 8876 (www.ksenukai.lv).
69. Ja rodas jebkādi jautājumi par personas datu apstrādi, lai atsauktu piekrišanu personas datu izmantošanai, lai īstenotu citas šajos noteikumos noteiktās tiesības vai iesniegtu sūdzību, Programmas dalībnieki var sazināties ar Uzņēmuma Datu aizsardzības darbinieku ([email protected]).
Atjaunots: 10.12.2024