Viena no lielākajām priekšrocībām, kādēļ smaržas un kosmētiku iegādāties internetā, ir labākas cenas, nekā tās ir veikalos. Lai arī cenas nereti ir daudz zemākas nekā veikalos, tas nenozīmē, ka interneta veikals drīkst oriģinālo smaržu vietā tirgot viltojumus. Tāpēc esam sagatavojuši noderīgu ceļvedi, lai mūsu klienti zinātu, ka nopirktās smaržas ir īstas, nevis viltojums. Izlasi vērtīgus padomus, lai par nākamajiem pirkumiem tev vairs nebūtu jāuztraucas!


Veikala reputācija
Ja vēlies iegādāties kvalitatīvu smaržu oriģinālu, pievērs uzmanību klientu atsauksmēm, piedāvājumam un veikala reputācijai. Drošs un uzticams veikals nekad netirgos viltojumus, smaržu paraudziņus vai testerus. Ja esi iegādājies preci, uz kuras ir uzraksts – NOT FOR SALE, tas liecina par pārdevēja negodīgumu ne vien pret pircēju, bet arī pret ražotāju, jo šī prece ir paredzēta kā bezmaksas paraugs klientam, nevis finansiāla labuma gūšanai.
Vide
Vide jeb iegādes vieta. Jebkura tirdzniecības vieta, kur nav iespējams iegūt apliecinājumu par preču izcelsmi rada šaubas par tās oriģinalitāti.
Iepakojums
Smaržu oriģinālais iepakojums ir ļoti svarīgs, lai atpazītu to īstumu - lielākā daļa smaržu tiek pārdotas kastītēs, kuras papildus vēl iesaiņotas caurspīdīgā aizsargplēvē. Ir daži izņēmumi, kad ražotājs smaržas neiepako, bet tas ir novērojams samērā reti. NEIEGĀDĀJIES SMARŽAS BEZ IEPAKOJUMA - tas var būt viltojums! Smaržu pudelītes nereti ir ar ļoti oriģināliem dizainiem, visdažādākajiem izsmidzināšanas risinājumiem, drošības korķīšiem, tāpēc vērts pievērst uzmanību gan smaržas pudelītei, gan izsmidzinātājam un korķītim - oriģinālajām smaržām visi šie elementi Tev šaubas neradīs, taču, ja smaržu pudelīte ir apbružāta, izsmidzinātājs darbojas nekvalitatīvi, smaržas sūcas gar korķīti, ļoti iespējams, ka tas ir viltojums.
Marķējums
Visi uzraksti uz kastītes un smaržu pudelītes ir skaidri salasāmi, tāpat arī svītru kods. Smaržu pudelītes apakšā vienmēr ir uzlīme ar kodu, nosaukumu, partijas numuru, tilpumu un koncentrāciju. Uz kastītes un pudelītes apakšas ir partijas numurs, kas ir uzdrukāts vai iespiests. Partijas numurs ir ļoti svarīgs, jo pēc tā var pārbaudīt smaržu ražošanas datumu un noteikt to derīguma termiņu. Uzmanies, ja uz kastītes NAV PARTIJAS NUMURA - tas var būt viltojums!
Smarža
Ja esi iegādājies smaržas, kuras aromāts šķiet krasi atšķirīgs no tā, ko esi baudījis pirms tam, tas var liecināt par to, ka tas nav oriģināls. Protams, pastāv iespēja, ka smaržām ir beidzies derīguma termiņš, nav bijuši uzglabāšanai piemēroti apstākļi vai atšķiras tās koncentrācija. Pievērs uzmanību smaržu noturībai - tām ir jāturas vismaz 2 stundas. Ir smaržas, kas tik ļoti pielāgojas ķermeņa aromātam, ka nēsātājs dienas gaitā tās nejūt, tāpēc drošāk ir pajautāt kādam, vai viņš jūt tavas smaržas. Ja smaržu NOTURĪBA IR MAZĀKA PAR STUNDU - tas var būt viltojums!
INTENSITĀTE = CENA
Ja vēlies iegādāties kvalitatīvu smaržu oriģinālu, pievērs uzmanību klientu atsauksmēm, piedāvājumam un veikala reputācijai. Drošs un uzticams veikals nekad netirgos viltojumus, smaržu paraudziņus vai testerus. Ja esi iegādājies preci, uz kuras ir uzraksts – NOT FOR SALE, tas liecina par pārdevēja negodīgumu ne vien pret pircēju, bet arī pret ražotāju, jo šī prece ir paredzēta kā bezmaksas paraugs klientam, nevis finansiāla labuma gūšanai.
Vide
Vide jeb iegādes vieta. Jebkura tirdzniecības vieta, kur nav iespējams iegūt apliecinājumu par preču izcelsmi rada šaubas par tās oriģinalitāti.
Iepakojums
Smaržu oriģinālais iepakojums ir ļoti svarīgs, lai atpazītu to īstumu - lielākā daļa smaržu tiek pārdotas kastītēs, kuras papildus vēl iesaiņotas caurspīdīgā aizsargplēvē. Ir daži izņēmumi, kad ražotājs smaržas neiepako, bet tas ir novērojams samērā reti. NEIEGĀDĀJIES SMARŽAS BEZ IEPAKOJUMA - tas var būt viltojums! Smaržu pudelītes nereti ir ar ļoti oriģināliem dizainiem, visdažādākajiem izsmidzināšanas risinājumiem, drošības korķīšiem, tāpēc vērts pievērst uzmanību gan smaržas pudelītei, gan izsmidzinātājam un korķītim - oriģinālajām smaržām visi šie elementi Tev šaubas neradīs, taču, ja smaržu pudelīte ir apbružāta, izsmidzinātājs darbojas nekvalitatīvi, smaržas sūcas gar korķīti, ļoti iespējams, ka tas ir viltojums.
Marķējums
Visi uzraksti uz kastītes un smaržu pudelītes ir skaidri salasāmi, tāpat arī svītru kods. Smaržu pudelītes apakšā vienmēr ir uzlīme ar kodu, nosaukumu, partijas numuru, tilpumu un koncentrāciju. Uz kastītes un pudelītes apakšas ir partijas numurs, kas ir uzdrukāts vai iespiests. Partijas numurs ir ļoti svarīgs, jo pēc tā var pārbaudīt smaržu ražošanas datumu un noteikt to derīguma termiņu. Uzmanies, ja uz kastītes NAV PARTIJAS NUMURA - tas var būt viltojums!
Smarža
Ja esi iegādājies smaržas, kuras aromāts šķiet krasi atšķirīgs no tā, ko esi baudījis pirms tam, tas var liecināt par to, ka tas nav oriģināls. Protams, pastāv iespēja, ka smaržām ir beidzies derīguma termiņš, nav bijuši uzglabāšanai piemēroti apstākļi vai atšķiras tās koncentrācija. Pievērs uzmanību smaržu noturībai - tām ir jāturas vismaz 2 stundas. Ir smaržas, kas tik ļoti pielāgojas ķermeņa aromātam, ka nēsātājs dienas gaitā tās nejūt, tāpēc drošāk ir pajautāt kādam, vai viņš jūt tavas smaržas. Ja smaržu NOTURĪBA IR MAZĀKA PAR STUNDU - tas var būt viltojums!
INTENSITĀTE = CENA
Jeb jo lielāka aromāta intensitāte, jo dārgāka būs cena neatkarīgi no tā, vai pērc smaržas internetā, vai klātienē. Ir četras intensitātes pakāpes, četri smaržu veidi:
* parfīms jeb perfume – visintensīvākais smaržu veids, kas satur līdz pat 70% smaržu esences un saglabājas izteikts visas dienas garumā;
* parfimērijas ūdens jeb eau de parfum, EDP – mazākas intensitātes smaržas ar aptuveni 6 stundu noturību;
* tualetes ūdens jeb eau de toilette, EDT – ikdienai piemērotas, vidējas intensitātes smaržas ar noturību apmēram 3-4 stundas;
* odekolons jeb eau de cologne, EDC – visvieglākās intensitātes smaržas, kas aromātu saglabā līdz 2 stundām.
* parfīms jeb perfume – visintensīvākais smaržu veids, kas satur līdz pat 70% smaržu esences un saglabājas izteikts visas dienas garumā;
* parfimērijas ūdens jeb eau de parfum, EDP – mazākas intensitātes smaržas ar aptuveni 6 stundu noturību;
* tualetes ūdens jeb eau de toilette, EDT – ikdienai piemērotas, vidējas intensitātes smaržas ar noturību apmēram 3-4 stundas;
* odekolons jeb eau de cologne, EDC – visvieglākās intensitātes smaržas, kas aromātu saglabā līdz 2 stundām.