"Draugu loks"
Pievienojieties “Draugu lokam” un ietaupiet! Uzzināt vairāk

E-veikala preču atgriešana un garantija

Atgriešanas noteikumi
Preces var tikt atgrieztas klientu apkalpošanas centros, tuvāko klientu apkalpošanas centru varat atrast šeit.
SVARĪGI: Atgriežot preces, ņemiet līdzi rēķinu, kuru atradīsit pievienojoties savam profilam un aizpildiet atgriešanas veidlapu, kuru atradīsit - PDF formātā šeit, bet Words formātā šeit. Ja rēķinu nevarat atrast - preču atgriešana vēl nav iespējama. Rēķins tiek ģenerēts automātiski 6 dienu laikā pēc pasūtījuma piegādes / saņemšanas.
SVARĪGI: Lai pasargātu mūsu klientus - preču atgriešana būs iespējama arī pēc karantīnas perioda.
 
Sliktas kvalitātes / nepilnīgas / bojātas preces
Ja piegādātais / saņemtais prece ir nekvalitatīvs, nepilnīgs vai bojāts, par to jāinformē, nosūtot e-pastu uz [email protected]
Tematā ir svarīgi norādīt vārdu "SŪDZĪBA" un pasūtījuma numuru, tādā gadījumā jūsu situācija ātrāk tiks nosūtīta atbildīgajai nodaļai. Tāpat, lai paātrinātu pretenzijas izskatīšanu, lūdzu, sniedziet visu informāciju, kas darbiniekiem var būt noderīga: preces kods, preces un tā iepakojuma fotogrāfijas, svītrkodi un detalizēts situācijas apraksts, kā arī sūdzības vēlamo risinājumu ( maiņa, atlaide vai atmaksa).

Preces garantija. 
Ja nepieciešama preces garantija, lūdzu, pārbaudiet, vai esat saņēmis garantijas talonu, kas tiek piegādāts kopā ar rēķinu. Garantijas kartē ir informācija par to, uz kuru garantijas servisu Jums ir jādodas vai jāsazinās. Ja šī informācija nav sniegta, Jums jādodas uz tuvāko K SENUKAI veikalu.