Pievienojies SMART NET un ietaupi! Pievienoties

E-veikala preču atgriešana un garantija

Atgriešanas noteikumi
Preces var tikt atgrieztas klientu apkalpošanas centros, tuvāko klientu apkalpošanas centru varat atrast šeit.
SVARĪGI: Atgriežot preces ir jāuzrāda rēķins, kuru atradīsiet pieslēdzoties savam profilam, un jāaizpilda atgriešanas veidlapu, kuru atradīsiet - PDF formātā šeit, bet Word formātā šeit. Gadījumā, ja jūs nespējat atrast rēķinu- preču atgriešana ir neiespējama. Rēķins tiek ģenerēts automātiski 6 dienu laikā pēc pasūtījuma piegādes / saņemšanas.
SVARĪGI: Lai pasargātu mūsu klientus - preču atgriešana būs iespējama arī pēc karantīnas perioda.
 
Sliktas kvalitātes / nepilnīgas / bojātas preces
Ja piegādātā/ saņemtā prece ir nekvalitatīva, nepilnīga vai bojāta, par to ir iespējams informēt nosūtot e-pastu uz [email protected]
Tematā ir svarīgi norādīt vārdu "SŪDZĪBA" un pasūtījuma numuru, kā rezultātā jūsu situācija tiks ātrāk nosūtīta atbildīgajai nodaļai. Tāpat, lai paātrinātu pretenzijas izskatīšanu, lūdzu, sniedziet visu informāciju, kas varētu būt noderīga darbiniekam: preces kods, preces un tās iepakojuma fotogrāfijas, svītrkodi un detalizēts situācijas apraksts, kā arī sūdzības vēlamo risinājumu (maiņa, atlaide vai atmaksa).

Preces garantija
Ja Jums ir nepieciešama preces garantija, lūdzu, pārbaudiet, vai esat saņēmis garantijas talonu, kas tiek piegādāts kopā ar rēķinu. Garantijas kartē ir informācija par to, uz kuru garantijas servisu Jums ir jādodas vai jāsazinās. Ja šī informācija nav sniegta, Jums jādodas uz tuvāko K SENUKAI veikalu.