Atgriešanas noteikumi
Preces var tikt atgrieztas klientu apkalpošanas centros, tuvāko klientu apkalpošanas centru varat atrast šeit.
SVARĪGI: Atgriežot preces ir jāuzrāda faktūrrēķins, kuru atradīsiet pieslēdzoties savam lietotaja profilam, un jāaizpilda atgriešanas veidlapu, kuru atradīsiet - PDF formātā šeit, bet Word formātā šeit. Gadījumā, ja jūs neatrodat faktūrrēķinu- preču atgriešana nav iespējama.Faktūrēķins/Pavadzīme tiek automātiski izveidots 24 stundu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas.
Sliktas kvalitātes / nepilnīgas / bojātas preces
Sliktas kvalitātes / nepilnīgas / bojātas preces
Ja piegādātā/ saņemtā prece ir nekvalitatīva, nepilnīga vai bojāta, par to ir iespējams informēt nosūtot e-pastu uz [email protected].
Tematā ir svarīgi norādīt pasūtījuma numuru, kā rezultātā jūsu situācija tiks ātrāk nosūtīta atbildīgajai nodaļai. Tāpat, lai paātrinātu pretenzijas izskatīšanu, lūdzu, sniedziet visu informāciju, kas varētu būt noderīga darbiniekam: preces kods, preces un tās iepakojuma fotogrāfijas, svītrkodi un detalizēts situācijas apraksts, kā arī sūdzības vēlamo risinājumu (maiņa, atlaide vai atmaksa).
Preces garantija
Preces garantija
Ja Jums ir nepieciešama preces garantija, lūdzu, pārbaudiet, vai esat saņēmis garantijas talonu, kas tiek nosūtīts uz e pastu kopā ar faktūrrēķinu. Garantijas talonā ir informācija par to, uz kuru garantijas servisu Jums ir jādodas vai pirms tam jāsazinās. Ja šī informācija nav norādīta garantijas talonā, Jums jādodas uz tuvāko K SENUKAI veikalu.